Om Foreningen

”Grundejerforeningens formål er at varetage medlemmernes nuværende og fremtidige fælles interesse af enhver art i grundejerforeningens område.
Ligeledes at varetage medlemmernes interesser overfor offentlige myndigheder.”

Om Grundejerforeningen

Det er den til enhver tid siddende bestyrelses opgave at omsætte grundejerforeningens formålsparagraf i praktisk handling. Dette sker i praksis ved deltagelse i politiske høringsrunder, der omfatter vort område. Desuden er vi gennem aktivt medlemskab af Grønt Forum med til at påvirke udviklingen i Vejle – også til gavn for vores bydel.

At være medlem af foreningen er frivillig, og et års abonnement koster kun 200 kr. Dette kan indbetales på følgende måder:

MobilePay – anfør din adresse : 20185
Homebank – anfør din adresse : kortart 01, konto 12 454 422
Danske Bank – anfør din adresse : reg. nr 1551 konto. 12 454 422

Ved at være med i foreningen, har vi et stærks sammenhold og grundlag for kontakt med kommunen. Vi har en større stemme, når der fra kommunal side bliver udsted foreslag omkring området. Du har mulighed for at låne diverse fællesredskaber (se evt vores udvalg HER ). Derudover er du også meget velkommen til at deltage i vores arrangementer, eller udnytte vores grønne areal på Dalvej , der er til rådighed for alle i området. Samme sted har vi opbevaret vores fællesredskaber, der stilles gratis til medlemmernes rådighed efter nærmere fastsatte regler.

da_DKDansk